Sieć Groszek rozpoczyna Wielką Loterię dla klientów. Całkowita pula nagród wynosi blisko 200 tysięcy złotych. Partnerami trwającej do 13 września zabawy są: Nestle, Kompania Piwowarska, Pepsi, Kraft Foods i Agros Nova. Czytaj więcej »
Sieć Groszek rozpoczyna Wielką Loterię dla klientów. Całkowita pula nagród wynosi blisko 200 tysięcy złotych. Partnerami trwającej do 13 września zabawy są: Nestle, Kompania Piwowarska, Pepsi, Kraft Foods i Agros Nova. Czytaj więcej »
Po raz kolejny sieć sklepów Netto zachęca swoich klientów do skorzystania z bezpłatnych badań poziomu cukru oraz daje możliwość skonsultowania nawyków żywieniowych ze specjalistą-dietetykiem. Czytaj więcej »
W ciągu niespełna miesiąca wejdzie w życie uchwała Rady Miejskiej w Elblągu w sprawie zmian w planie zagospodarowania przestrzennego, które umożliwią rozbudowę Centrum Handlowego Ogrody. Następnym krokiem formalnym inwestorów centrum będzie ubieganie się o uzyskanie pozwolenia na budowę. Czytaj więcej »
W czwartek 11 sierpnia br. został otwarty nowy sklep sieci Lidl w Koninie przy ul. Poznańskiej 83. Z tej okazji firma zleciła przeprowadzenie badania opinii wśród mieszkańców Konina na temat zakupów w Lidlu. Okazuje się, że aż 87% mieszkańców miasta uważa, że zakupy w Lidlu to mądry wybór. Czytaj więcej »
Natura Drogerie, druga co do wielkości sieć sprzedaży produktów kosmetyczno-drogeryjnych w Polsce, poszerzyła dział marketingu zatrudniając Balbinę Wołongiewicz na stanowisko PR Managera. Czytaj więcej »
W swojej kulinarnej podróży po świecie Lidl proponuje zawsze najlepsze smaki. Tym razem przeniesiemy się na Półwysep Iberyjski - do Hiszpanii, kraju nie tylko piłki nożnej, piaszczystych plaż oraz tańca flamenco, lecz również wielu ciekawych i wartych poznania smaków. Czytaj więcej »
W świecie piwa jest wiele okazji do świętowania. Dzisiejszy Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowara, to kolejna sposobność dla piwnych fanów, by powiedzieć światu, jak bardzo cenią sobie smak piwa. Kompania Piwowarska proponuje uczcić to święto dobrym posiłkiem z piwem Tyskie. Specjalnie dla Konsumentów KP przedstawia przepis na smakowitą wieprzowinę z piwem Tyskie! Czytaj więcej »
Grono najemców powstającego w sercu Jarosławia centrum handlowego, za komercjalizację którego odpowiada firma Retail Concept, powiększyło się o kluczowych operatorów z branży spożywczej oraz elektronicznej. Tesco zajmie w nim 1 150 mkw., natomiast EURO RTV AGD - 800 mkw. Czytaj więcej »
Już za miesiąc, skończą się wakacje i zacznie nowy rok szkolny. W sierpniu większość rodziców będzie kupowało artykuły szkolne dla swoich pociech. Jednak, nie wszystkie dzieci mogą liczyć na takie wsparcie. Chcąc poprawić sytuacje dzieci opuszczonych i osieroconych Auchan wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce przeprowadzi w sierpniu 2011... Czytaj więcej »
Sieć Groszek - należąca do Grupy Tradis, wchodzącej w skład holdingu Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce - otrzymała prestiżowy tytuł „Polska Jakość 2011" przyznawany polskim markom przez Biznes Magazyn „Strefa Gospodarki" - ogólnopolski dodatek do Dziennika Gazety Prawnej. Czytaj więcej »
Prezes GK MLEKOVITA Pan Dariusz Sapiński oraz Wójt Gminy Iława Pan Krzysztof Harmaciński w sobotę 6 sierpnia 2011 zapraszają wszystkich do wyśmienitej zabawy podczas organizowanego już po raz trzeci Regionalnego Święta Mleka w Wikielcu. Czytaj więcej »
Lidl zajął pierwsze miejsce w corocznym rankingu Greenpeace, który oceniał detalistów pod kątem pozyskiwania ryb i owoców morza. W opublikowanym rankingu kryteriami branymi pod uwagę były m.in.: możliwość identyfikacji pochodzenia produktów rybnych, odpowiedzialna strategia, jej definicja i zasady, oznakowanie produktów, ich promocja oraz rozwiązania... Czytaj więcej »
W lipcu Grupa Muszkieterów otworzyła dwa kolejne supermarkety: Intermarché Super w Legnicy (woj. dolnośląskie) i Bricomarché w Brzeszczach (woj. małopolskie). Tym samym do Muszkieterów należą już łącznie 245 sklepów Intermarché (168) i Bricomarché (77). Czytaj więcej »
28 lipca 2011 r. w restauracji Endorfina w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, oficjalnie rozpoczynająca współpracę Palette z pierwszą w Polsce Ambasadorką Marki. W luksusowych wnętrzach Pałacu Zamojskich przy ulicy Foksal Anna Dereszowska, Karolina Bloch, Michał Pozdał i Anna Maruszeczko rozmawiali o metamorfozach kobiet. Czytaj więcej »
Delko S.A. (dystrybutor na rynku chemiczno-kosmetycznym) przygotowuje się do wprowadzenia nowej koncepcji rozwoju spółki. Jej pierwszym elementem jest nowe logo, które pojawi się na wizytówkach, dokumentach firmowych i wszystkich materiałach promocyjnych firmy. Czytaj więcej »
Ambicja i wola zwycięstwa pozwoliły stanąć na podium drużynie Warty-Muszkieterowie Poznań na rozgrywanych we Wrocławiu Mistrzostwach Polski Młodzików. Uczestnicy programu Olimpijska Akademia Muszkieterów, mino, że byli młodsi o rok lub dwa lata od swoich kolegów, wywalczyli brązowy medal. Czytaj więcej »
Zeszyty, piórniki, kredki czy plecaki to tylko niektóre z 550 tańszych produktów szkolnych jakie już od końca lipca można znaleźć w sieci Carrefour. W ramach akcji „Moda na szkołę" artykuły te dostępne są w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach niż przed rokiem. Czytaj więcej »
Kupując kefir czy serek, należy zwrócić uwagę na warunki przechowywania, które zapewnił sprzedawca, a w domu zadbać o to, by produkt jak najszybciej znalazł się w lodówce. Wybrzuszenie wieczka to naturalny objaw dla przetworów mlecznych zawierających żywe kultury bakterii. Czytaj więcej »
Kultowa marka Jim Beam zaprasza do świętowania zakończenia prohibicji i zabawy na miarę tych, które odbywały się w Ameryce przed prawie osiemdziesięcioma laty. Każdy, kto ma ochotę znaleźć się wśród eleganckich atłasowych sukienek , szykownych szelek i kapeluszy, powinien wziąć udział w konkursie organizowanym pod hasłem „Koniec Prohibicji". Czytaj więcej »
Już jutro Paweł Mańka - Ambasador Marki E.Wedel wyruszy w podróż życia! Poznając najodleglejsze zakątki świata będzie sławił czekoladowe przysmaki Wedla. Wrażenia z podróży i ciekawe obserwacje Ambasadora, będzie można śledzić na: http://www.ambasador.wedel.pl/ oraz jego profilu na Facebooku. Czytaj więcej »
W ramach rozwoju własnej sieci stacji benzynowych 29 lipca Grupa Muszkieterów otworzyła kolejny punkt, tym razem w Wieluniu, w województwie łódzkim. Obecnie pod logo Intermarché działają 33 stacje paliw. Dzięki kolejnemu otwarciu Grupa Muszkieterów umocniła swoją pozycję wicelidera na rynku stacji przysklepowych w Polsce. Czytaj więcej »
Podczas II edycji programu promocyjnego „Doceń polskie", przyznano certyfikaty najwyższej jakości produktom na polskim rynku spożywczym. Makaron „Krajanka" z oferty firmy Czanieckie Makarony, zyskując uznanie Loży Ekspertów, został wyróżniony znakiem „Doceń polskie". Czytaj więcej »
Wraz z rozpoczęciem wakacji, szczecińskie sklepy Carrefour kolejny raz zaangażowały się w szereg lokalnych inicjatyw społecznych. Czytaj więcej »
Już 137 gmin z całego kraju zgłosiło swój udział w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Sprawiedliwości, Komendy Głównej Policji i ZPPP Browary Polskie „Pozory mylą, dowód nie". Hasłem przewodnim tegorocznej edycji, tak jak i w poprzednich latach jest „Reaguj gdy niepełnoletni kupuje alkohol". Akcja ma na celu uświadomienie jak najszerszym... Czytaj więcej »
Tłuszcze roślinne, skrobia, a nawet łój. To tylko niektóre ze składników, jakie można znaleźć w produktach seropodobnych. Mimo że na pierwszy rzut oka niczym nie różnią się od prawdziwych serów, w rzeczywistości mają z nimi niewiele wspólnego. Zanim skusimy się na apetycznie wyglądającą goudę, w wyjątkowo atrakcyjnej cenie,... Czytaj więcej »
Aktorka Anna Dereszowska została Ambasadorką Marki kosmetyków do koloryzacji włosów - Palette. Jej wizerunek wspierać będzie działania promocyjne i marketingowe w prasie i internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i punktach sprzedaży. Czytaj więcej »
Spółka Jutrzenka Holding S.A. zmieniła nazwę na Colian S.A. To ostatni etap procesu przekształcenia modelu firmy i krok na drodze do zbudowania silnej organizacji. Czytaj więcej »
Od środy na warszawskich ulicach można spotkać... Kotobus! To nie pojazd kociego superbohatera lecz część działań prowadzonych przez Agencję Great Open House dla marki Felix Purina. Kotobus wspiera akcję promocyjną i zaprasza na piknik Świat Oczami Kota, który odbędzie się już w najbliższy weekend w Parku Kultury w Powsinie. Czytaj więcej »
Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy, w lipcu i sierpniu tego roku w 11 największych aglomeracjach Polski pojawi się w sumie 600 nośników typu Citylight promujących program „Wiem, co wybieram". Czytaj więcej »
Już jesienią Develey Polska zaoferuje moc pikantnych wrażeń wszystkim wielbicielom ognistych produktów. Z początkiem września firma rozpoczyna współpracę z firmą MclLhenny Co. producentem oryginalnych sosów TABASCO®, będąc jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce. Sosy TABASCO® to amerykańska marka z ugruntowaną międzynarodową pozycją. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
To bezalkoholowa odsłona najpopularniejszego piwa miodowego w...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...