Wiadomości

  • Rusza Wielka Loteria w sieci Groszek

    Poniedziałek, 08 sierpnia 2011

    Sieć Groszek rozpoczyna Wielką Loterię dla klientów. Całkowita pula nagród wynosi blisko 200 tysięcy złotych. Partnerami trwającej do 13 września zabawy są: Nestle, Kompania Piwowarska, Pepsi, Kraft Foods i Agros Nova. Czytaj więcej »

  • Netto zaprasza na bezpłatne badania do Gdyni

    Poniedziałek, 08 sierpnia 2011

    Po raz kolejny sieć sklepów Netto zachęca swoich klientów do skorzystania z  bezpłatnych badań poziomu cukru oraz daje możliwość skonsultowania nawyków żywieniowych ze specjalistą-dietetykiem. Czytaj więcej »

  • Rozbudowa Ogrodów nabiera mocy prawnej

    Poniedziałek, 08 sierpnia 2011

    W ciągu niespełna miesiąca wejdzie w życie uchwała Rady Miejskiej w Elblągu w sprawie zmian w planie zagospodarowania przestrzennego, które umożliwią rozbudowę Centrum Handlowego Ogrody. Następnym krokiem formalnym inwestorów centrum będzie ubieganie się o uzyskanie pozwolenia na budowę. Czytaj więcej »

  • Nowy Lidl w Koninie

    Poniedziałek, 08 sierpnia 2011

    W czwartek 11 sierpnia br. został otwarty nowy sklep sieci Lidl w Koninie przy ul. Poznańskiej 83. Z tej okazji firma zleciła przeprowadzenie badania opinii wśród mieszkańców Konina na temat zakupów w Lidlu. Okazuje się, że aż 87% mieszkańców miasta uważa, że zakupy w Lidlu to mądry wybór. Czytaj więcej »

  • Natura Drogerie z PR Managerem

    Poniedziałek, 08 sierpnia 2011

    Natura Drogerie, druga co do wielkości sieć sprzedaży produktów kosmetyczno-drogeryjnych w Polsce, poszerzyła dział marketingu zatrudniając Balbinę Wołongiewicz na stanowisko PR Managera. Czytaj więcej »

  • Hiszpańska fiesta w Lidlu – Olé!

    Poniedziałek, 08 sierpnia 2011

    W swojej kulinarnej podróży po świecie Lidl proponuje zawsze najlepsze smaki. Tym razem przeniesiemy się na Półwysep Iberyjski - do Hiszpanii, kraju nie tylko piłki nożnej, piaszczystych plaż oraz tańca flamenco, lecz również wielu ciekawych i wartych poznania smaków. Czytaj więcej »

  • Przepis na święto piwa

    Piątek, 05 sierpnia 2011

    W świecie piwa jest wiele okazji do świętowania. Dzisiejszy Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowara, to kolejna sposobność dla piwnych fanów, by powiedzieć światu, jak bardzo cenią sobie smak piwa. Kompania Piwowarska proponuje uczcić to święto dobrym posiłkiem z piwem Tyskie. Specjalnie dla Konsumentów KP przedstawia przepis na smakowitą wieprzowinę z piwem Tyskie! Czytaj więcej »

  • Tesco i EURO RTV AGD w CH Pruchnicka

    Piątek, 05 sierpnia 2011

    Grono najemców powstającego w sercu Jarosławia centrum handlowego, za komercjalizację którego odpowiada firma Retail Concept, powiększyło się o kluczowych operatorów z branży spożywczej oraz elektronicznej. Tesco zajmie w nim 1 150 mkw., natomiast EURO RTV AGD - 800 mkw. Czytaj więcej »

  • Kampania "Powrót do szkoły"

    Piątek, 05 sierpnia 2011

    Już za miesiąc, skończą się wakacje i zacznie nowy rok szkolny.  W sierpniu większość rodziców będzie kupowało artykuły szkolne dla swoich pociech.  Jednak, nie wszystkie dzieci mogą liczyć na takie wsparcie. Chcąc poprawić sytuacje  dzieci opuszczonych i osieroconych Auchan wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce przeprowadzi w sierpniu 2011... Czytaj więcej »

  • Polska Jakość dla Groszka

    Czwartek, 04 sierpnia 2011

    Sieć Groszek - należąca do Grupy Tradis, wchodzącej w skład holdingu Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce - otrzymała prestiżowy tytuł „Polska Jakość 2011" przyznawany polskim markom przez Biznes Magazyn „Strefa Gospodarki" - ogólnopolski dodatek do Dziennika Gazety Prawnej. Czytaj więcej »

  • Prezes GK  MLEKOVITA Pan Dariusz Sapiński  oraz Wójt Gminy Iława Pan Krzysztof Harmaciński  w  sobotę 6 sierpnia 2011 zapraszają wszystkich do wyśmienitej zabawy  podczas organizowanego już po raz trzeci  Regionalnego Święta Mleka w Wikielcu.     Czytaj więcej »

  • LIDL zwycięzcą rankingu Greenpeace

    Czwartek, 04 sierpnia 2011

    Lidl zajął pierwsze miejsce w corocznym rankingu Greenpeace, który oceniał detalistów pod kątem pozyskiwania ryb i owoców morza. W opublikowanym rankingu kryteriami branymi pod uwagę były m.in.: możliwość identyfikacji pochodzenia produktów rybnych, odpowiedzialna strategia, jej definicja i zasady, oznakowanie produktów, ich promocja oraz rozwiązania... Czytaj więcej »

  • Dwa nowe supermarkety Muszkieterów

    Czwartek, 04 sierpnia 2011

    W lipcu Grupa Muszkieterów otworzyła dwa kolejne supermarkety: Intermarché Super w Legnicy (woj. dolnośląskie) i Bricomarché w Brzeszczach (woj. małopolskie). Tym samym do Muszkieterów należą już łącznie 245 sklepów Intermarché (168)  i Bricomarché (77). Czytaj więcej »

  • Nowa, choć ta sama

    Środa, 03 sierpnia 2011

    28 lipca 2011 r. w restauracji Endorfina w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, oficjalnie rozpoczynająca współpracę Palette z pierwszą w Polsce Ambasadorką Marki. W luksusowych wnętrzach Pałacu Zamojskich przy ulicy Foksal Anna Dereszowska, Karolina Bloch, Michał Pozdał i Anna Maruszeczko rozmawiali o metamorfozach kobiet. Czytaj więcej »

  • Nowy logotyp Delko

    Środa, 03 sierpnia 2011

    Delko S.A. (dystrybutor na rynku chemiczno-kosmetycznym) przygotowuje się do wprowadzenia nowej koncepcji rozwoju spółki. Jej pierwszym elementem jest nowe logo, które pojawi się na wizytówkach, dokumentach firmowych i wszystkich materiałach promocyjnych firmy. Czytaj więcej »

  • Ambicja i wola zwycięstwa pozwoliły stanąć na podium drużynie Warty-Muszkieterowie Poznań na rozgrywanych we Wrocławiu Mistrzostwach Polski Młodzików. Uczestnicy programu Olimpijska Akademia Muszkieterów, mino, że byli młodsi o rok lub dwa lata od swoich kolegów, wywalczyli brązowy medal. Czytaj więcej »

  • Zeszyty, piórniki, kredki czy plecaki to tylko niektóre z 550 tańszych produktów szkolnych jakie już od końca lipca można znaleźć w sieci Carrefour. W ramach akcji „Moda na szkołę" artykuły te dostępne są w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach niż przed rokiem.  Czytaj więcej »

  • Nabiał zawsze w lodówce!

    Środa, 03 sierpnia 2011

    Kupując kefir czy serek, należy zwrócić uwagę na warunki przechowywania, które zapewnił sprzedawca, a w domu zadbać o to, by produkt jak najszybciej znalazł się w lodówce. Wybrzuszenie wieczka to naturalny objaw dla przetworów mlecznych zawierających żywe kultury bakterii. Czytaj więcej »

  • Kultowa marka Jim Beam zaprasza do świętowania zakończenia prohibicji i zabawy na miarę tych, które odbywały się  w  Ameryce przed prawie osiemdziesięcioma laty. Każdy, kto ma ochotę znaleźć się wśród eleganckich atłasowych sukienek , szykownych szelek i kapeluszy, powinien wziąć udział w konkursie organizowanym pod hasłem „Koniec Prohibicji". Czytaj więcej »

  • Ambasador wyrusza w świat

    Wtorek, 02 sierpnia 2011

    Już jutro Paweł Mańka - Ambasador Marki E.Wedel wyruszy w podróż życia! Poznając najodleglejsze zakątki świata będzie sławił czekoladowe przysmaki Wedla. Wrażenia z podróży i ciekawe obserwacje Ambasadora, będzie można śledzić na: http://www.ambasador.wedel.pl/ oraz jego profilu na Facebooku. Czytaj więcej »

  • 33 stacja paliw Intermarché

    Wtorek, 02 sierpnia 2011

    W ramach rozwoju własnej sieci stacji benzynowych 29 lipca Grupa Muszkieterów otworzyła kolejny punkt, tym razem w Wieluniu, w województwie łódzkim. Obecnie pod logo Intermarché działają 33 stacje paliw. Dzięki kolejnemu otwarciu Grupa Muszkieterów umocniła swoją pozycję wicelidera na rynku stacji przysklepowych w Polsce. Czytaj więcej »

  • Podczas II edycji programu promocyjnego „Doceń polskie", przyznano certyfikaty najwyższej jakości produktom na polskim rynku spożywczym. Makaron „Krajanka" z oferty firmy Czanieckie Makarony, zyskując uznanie Loży Ekspertów, został wyróżniony znakiem „Doceń polskie". Czytaj więcej »

  • Carrefour wspiera wakacyjne inicjatywy w Szczecinie

    Poniedziałek, 01 sierpnia 2011

    Wraz z rozpoczęciem wakacji, szczecińskie sklepy Carrefour kolejny raz zaangażowały się w szereg lokalnych inicjatyw społecznych. Czytaj więcej »

  • Już 137 gmin z całego kraju zgłosiło swój udział w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Sprawiedliwości, Komendy Głównej Policji i ZPPP Browary Polskie „Pozory mylą, dowód nie". Hasłem przewodnim tegorocznej edycji, tak jak i w poprzednich latach jest „Reaguj gdy niepełnoletni kupuje alkohol". Akcja ma na celu uświadomienie jak najszerszym... Czytaj więcej »

  • Ser czy podróbka - oto jest pytanie

    Piątek, 29 lipca 2011

    Tłuszcze roślinne, skrobia, a nawet łój. To tylko niektóre ze składników, jakie można znaleźć w produktach seropodobnych. Mimo że na pierwszy rzut oka niczym nie różnią się od prawdziwych serów, w rzeczywistości mają z nimi niewiele wspólnego. Zanim skusimy się na apetycznie wyglądającą goudę, w wyjątkowo atrakcyjnej cenie,... Czytaj więcej »

  • Aktorka Anna Dereszowska została Ambasadorką Marki kosmetyków do koloryzacji włosów - Palette. Jej wizerunek wspierać będzie działania promocyjne i marketingowe w prasie i internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Spółka Jutrzenka Holding S.A. zmieniła nazwę na Colian S.A. To ostatni etap procesu przekształcenia modelu firmy i krok na drodze do zbudowania silnej organizacji. Czytaj więcej »

  • Kotobus na warszawskich ulicach

    Czwartek, 28 lipca 2011

    Od środy na warszawskich ulicach można spotkać... Kotobus! To nie pojazd kociego superbohatera lecz część działań prowadzonych przez Agencję Great Open House dla marki Felix Purina. Kotobus wspiera akcję promocyjną i zaprasza na piknik Świat Oczami Kota, który odbędzie się już w najbliższy weekend w Parku Kultury w Powsinie. Czytaj więcej »

  • Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy, w lipcu i sierpniu tego roku w 11 największych aglomeracjach Polski pojawi się w sumie 600 nośników typu Citylight promujących program „Wiem, co wybieram". Czytaj więcej »

  • Zmiana dystrybucji sosów TABASCO®

    Środa, 27 lipca 2011

    Już jesienią Develey Polska zaoferuje moc pikantnych wrażeń wszystkim wielbicielom ognistych produktów. Z początkiem września firma rozpoczyna współpracę z firmą MclLhenny Co. producentem oryginalnych sosów TABASCO®, będąc jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce. Sosy TABASCO® to amerykańska marka z ugruntowaną międzynarodową pozycją. Czytaj więcej »

więcej artykułów